09 February 2014

Вясельныя канверты для грошаў.

    Дзве сяброўкі збіраюцца на вяселле да сваёй трэцяй сяброўкі. Класіка... Не ведаюць, што апрануць, што зрабіць галавою, куды дзець розныя неабходныя дробязі і гэтак далей. А хочацца, каб  ўсё было ідэальна. 
     Я да гэтага вяселля не маю ніякага дачынення, мне проста пашанцавала быць старэйшай сястрой адной з гэтых траіх і, дзякуй Богу, пакуль не той, што выходзіць замуж. І вось, як старэйшая сястра, я хажу па крамах і дапамагаю шукаць "тую самую сукенку". Яшчэ трэба будзе перажыць галоўнае прымерванне і, вядома, я павінна зрабіць канверты для грошаў, абавязкова розныя і шыкоўныя. Уяўленні аб шыкоўнасці ў кожнага розныя...

23 comments:

  1. Сразу видно, что конвертики свадебные:) Нежные!
    Я люблю, когда на свадьбу дарят именно такие конверты, индивидуальные, сделаные с душой!

    ReplyDelete
  2. Очень красивые конверты, нежные, с душой!

    ReplyDelete
  3. Очень элегантно получилось))ничего лишнего.

    ReplyDelete
  4. Света шикарные конверты! Очень очень празднично , нежно и красиво!

    ReplyDelete
  5. Дзякуй, дзяўчаты! Мне вельмі прыемна!!!

    ReplyDelete
  6. Прыемна, што канверты падобныя, бо сяброўкі ж дараць )) І ў той жа час такія розныя - вось мне адназначна першы бліжэй ))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Першы рабіўся даўжэй і матэр'ялы лепшыя, а другі хутка, за пару гадзін і з таго, што было пад рукамі. Мне дык бялізну нагадвае, а малыя аж пішчалі. Я хацела стужачкі падраўняць, дык не далі.

      Delete
  7. Люблю вяселле i усё, што з iм звязана: клопаты, упрыгожваннi, розныя аздобы... Не змагла выбраць адзiн з двух канвертау :) Ведаю толькi адно: маладыя будуць захоуваць iх доуга-доуга, як прыемныя успамiны.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Гэта было своеасаблівае трэнераванне, думаю, што давядзецца рыхтаваць усе аксэсуары на вяселле сястры. Нават страшна ўявіць, столькі ўсяго трэба будзе зрабіць.

      Delete
  8. Очень понравились- молодчинка!
    Лови наградку http://alenushka2.blogspot.com/2014/02/blog-post_20.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. Узнагародка!!! Як нечакана! Мне так сорамна, я ж яшчэ за папярэднюю не адчыталася, а тут новая! Дзякуй, Аленачка, вялікі-вялікі!!!

      Delete
  9. Як жа прыемна, на прасторах інтэрнэту чытаць сваю зямлячку!
    Вельмі прыгожыя працы! Рада знаёмству!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Шчыра вітаю!!! Вельмі прыемна пазнаёміцца! З новым чытачом цябе (я дадалася ўжо), Волечка, у цябе такі цікавы і смачны бложык!

      Delete
  10. Даааа, вот у кого руки золотые....надо же какая красота, нежность, невесомость....и хочется в эти конверты не деньги, а мечты и стихи складывать....или признания...:) Есть чему поучиться...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Якія прыемныя словы, так прыгожа сказала... ці напісала.

      Delete
  11. Такие нежные конвертики, очень красиво! Они не могут не понравиться!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Вялікі дзякуй! Мне вельмі прыемна!

      Delete
  12. Очень красиво! Все таке нежное, как будто воздушное, невесомое. Даже не могу сказать, какой мне больше нравится!

    ReplyDelete
  13. Чудесные конвертики) Очень нежные и изящные)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй вялікі! Мне вельмі прыемна чытаць водгук сапраўднага прафесіянала!

      Delete
  14. Я ў захапленні. Яны такія пяшчотныя!!!
    Дзякуй, што ўдзельнічаеш у гелерэі.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Вольга! Ну як я не падтрымаю тваю галерэю, гэта ж не па-ПЧэньскі ))) Тым больш канверты былі ўжо!

      Delete